3 Ocak 2014 Cuma

Duygu Çetinkaya 'Ben de herkes kadar çekici ve hırslıyım'

Gençliğin hayalindeki dersaneyi beyazperdeye yansıtan “Çılgın Dersane 3” filmi 17 Ocak’ta seyirci ile buluşacak. Filmin güzel kadınların biri olan ve Survivor yarışmasından tanıdığımız Duygu Çetinkaya, “Yeni Hababam sınıfı olduk” diyor.

Çılgın Dersane filminin bir seri olarak devam etmesini neye bağlıyorsunuz?

Çılgın Dersane ilk filminden bugüne başarılı bir grafik çizdiğinden dolayı bir seriye dönüştü. Gücünü de genç ve deneyimli kadrosundan aldığını düşünüyorum. Yapım şirketimizin de her türlü olanağı bizlere sağlamış olması gücümüze güç kattı. Zengin oyuncu kadromuz keyifli senaryomuzla çıktığımız yolda seyirciden aldığımız destek filmin bir seri haline gelmesini sağladı. Çılgın Dersane ekibi olarak yeni Hababam sınıfı olduk.

Hem iş hem de tatil yaptığınızı söylemişsiniz. Bu tarz projelerde önemli mi bu gibi anekdotlar?

Çok keyifli bir set ortamı yaşadık. Filmin ilk iki serisinde de aynı kadroyla çalıştığımızdan bir özlem giderme gibi oldu aynı zamanda. Yeni kadroya katılan arkadaşlarımızla da çok iyi kaynaştık. Biz sette çok eğlendik, umarım izleyicisi de filmi izlerken eğlenir.

Bir filmden beklentiniz nedir? Gişe filmi olması mı yoksa oyunculuk açısından sizi tatmin etmesi mi?

Sinemaya giden herkesin oradan kahkaha ile ayrılması benim en büyük beklentim. Çünkü emeklerimizin karşılığı seyircinin mutluluğu. Her film gişe bekler, her film seyirci ister, her oyuncu oynadığı karakteri ve oyunculuğunu ispat etmek ister... Bunlar birbirinin kardeşidir, biri diğerinden ayrılmaz. Bu karakter sayesinde oyunculuğumu ve komedimi geliştirdim.

‘Ekranda fiziksel görünüş önemli’

Bu tarz yapımlar genelde Amerikan filmlerine benzerliliği ile dikkat çeker. Serinin üçüncü filminde farklı neler sunuyorsunuz?

Bu tarz filmler Türkiye’de de çok dikkat çekiyor ki üçüncü filmi çekiyoruz. Son film yine genç ve dinamik bir kadrodan oluştu. Gençlerin kendi aralarında yaşadıkları komik ve hüzünlü durumlarından oluşan hikayelerden ortaya çıkan kahkahanın bol olduğu bir film.

Çekici bir kadını canlandırıyorsunuz. Siz peki dikkat çeken bir kadın mısınız?

Yani Kurdela karakteri ve Duygu aynı kişiler değiller. Bu zaten mümkün değil. Ben normalde spor giyinirim, Kurdela hep seksi bir kız olma çabasında. Asla benzer tarafımız yok. Hatta zıttız bile. Tek bir benzer özelliğimiz var o da hırslı ben de... Her insan çekicidir çünkü bir enerjiye sahibiz. Ben de herkes kadar çekiciyim. Ne fazlasına ne de azına sahibim. Aslında beni yakından tanıyan insanlar farklı biri olduğumu söyler. Toplum fiziksel görünüşü iyi olan insanları her konuda da başarılı kabul eder, buna “halo effect” deniyor. O yüzden fiziksel görünüş ve çekicilik önemli.


‘Hiçbir zaman ara renkte biri olmadım’

Bugüne kadar duyduğunuz en iyi ve en kötü eleştiri neydi?

“Seni çok seviyorum Duygu” ve “Senden nefret ediyorum Duygu”... Bana uzun zamandır en sık söylenen sözler bunlar. İnsanlar için ya siyahım ya da beyaz. Hiçbir zaman ara renk olamadım, olmak da istemedim ve inanın bana böyle çok mutluyum.

İnsanların televizyonda yani bir adada gördüğü Duygu Çetinkaya halinden sizce sıyrıldınız mı? Artık daha mı naif bir kadınsınız...

Hayat yolculuğumda günahımla, sevabımla doğru ve yanlışlarımla herkes kadar insanım. Naif olmak, sinirli veya hırslı olmak bir tercih değil. Koşul ve atmosferin sizin üzerinizde kurduğu baskıdan ve psikolojiden kaynaklanıyor. Bu zamana kadar gerek televizyonda gerek özel yaşantımda bana kötü davranan insanları üç kere uyarıyorum. Uyarıdan sonra onlar bana hâlâ kışkırtıcı gelirse, ben de onlar bana ne yaptıysa onlara aynısını yapıyorum ki anlasınlar.

Ben hep böyle olacağım buna alışılmasını istiyorum. 

Peki, gerçekleştirdiğiniz hayaliniz nedir?

Çok şükür bu zamana birçok hayalim gerçek oldu. Şu an saymakla bitiremem, irili ufaklı tüm hayallerime kavuştum. Aslında çok hayalperest biri değilim ancak hayal edersem de olsun isterim. Olmayacak hayaller peşinde koşmak bana göre değil. Genellikle istediğim şeyi kafamda tasarlarım, sonra o olay veya o şeyi gerçekten istiyor muyum diye sorarım. Bir hayali gerçekleştirmek için mücadele gerek.

Serinin son filmini mi izleyecekler yoksa devamı daha gelir mi?

Ben yaşlanırım ama Çılgın Dersane devam eder.

‘Hayat maceramda Survivor her duyguyu dibine kadar yaşattı’

Konu Survivor’a varıyor ama baktığınız zaman o yarışmanın size sunduğu en önemli gelişme nedir?

Hayat insan oğluna pek çok farklı deneyim yaşatmak için her an tetikte bekler. Benim hayat maceramda Survivor yarışmasının çok kıymetli bir yeri var. Bana macerayı, karmaşayı, açlığı, tokluğu, öfkeyi, sevinci, hırsı, özlemi, dostluğu, yanlızlığı, hasreti dibine kadar yaşattı. Her gün yeniden öğrendiğim, gecenin karanlığında yalnız yatarken güçlendiğim, o muhteşem yarışma heybemdeki seyir defterimdeki yerini aldı. 

Hayatta nelere bağımlısınız?

Eğer bu soruyu Survivor’dan önce sorsaydınız çok şeye bağımlıyım hatta bağımlıyız derdim. Ama şimdi biliyorum ki insan azıcık yemek, su ve duadan başka hiçbir şeye bağımlı değil.
http://bizimkahve.gazetevatan.com
kaynak 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © BEYAZ BULTEN Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger