21 Kasım 2013 Perşembe

İşte Gizem'in ilk sözleri!

İşte Gizem'in ilk sözleri!


Rusya'da yargılanan Greenpeace üyesi Gizem Akhan kefaletle serbest bırakıldı.


Rusya tarafından tutuklanan ve kefaletle serbest bırakılan Gizem Akhan ilk duygularını CHP milletvekilleri Veli Ağbaba, Melda Onur ve İlhan Cihaner ile görüştü. CHP'liler Gizem'in ilk sözlerini VATAN ile paylaştı. Akhan'ın ilk sözleri şöyle:

" Yaşadığım dünyayı koruma güdüsüyle bir eylem yaptım. Şiddet kullanmadım. Dünyayı kirletenlere karşı mücadele verdim. Hiçbir suç işlemediğim için zaten hiç korkmadım. Ceza almaktan da hiç endişe duymadım"

Gizem Akhan duruşmasına gelen CHP'lilere de teşekkür etti.

Rusya’da eylemciler neden tutuklandı?

Rusya sınır polisi, Greenpeace’in 28 eylemcisi ve 2 gazeteciyi 18 Eylül’de tutukladı. Aralarında, staj için Greenpeace gemisinde bulunan Yeditepe Üniversitesi Gastronomi bölümü öğrencisi olan Gizem Akhan da var. Eylemciler, Gazprom’a ait Prirazlomnaya platformuna tırmandıkları için “korsanlık”tan tutun “Kuzey Denizi’ne ve platforma zarar vermeye” 15 yıl hapisle sonuçlanabilecek pek çok suçlamayla karşı karşıya kaldı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © BEYAZ BULTEN Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger